goed en snel geleverd

Dit is de tweede keer dat ik wat bij jullie heb besteld, Er volgen nog meer bestellingen. De prijs is zeer goed, goede kwaliteit en netjes verpakt TOP

Prima advies na mailwisseling

Ik zocht naar een goede ventilator. Hoewel de prijzen makkelijk te vergelijken zijn en je de allergoedkoopste kan googlen, heb ik bij dit bedrijf besteld omdat ze een goed advies gaven op een vraag via de e-mail. Ook gingen ze persoonlijk in op mijn vraag, niet een standaard antwoord. Dat is mij ook wat waard. Al denk ik ook dat de prijzen in deze webwinkel heel erg concurrerend zijn heb ik na het advies ook niet echt verder gekeken. De gekochte ventilator heb ik nog niet geïnstalleerd, maar wel de handleiding gelezen en de installatie is eenvoudig.

alles goed

alles goed

één keer en nooit meer

Zeer lange levertijden, geen info met track&trace code. Pakket nog steeds niet ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Retour problematisch

Aantal producten moeten retourneren ivm niet gebruiken. Dit werkt makkelijk, aanvinken en klaar. Label via ventilatieshop. Retour ontvangen echter beschadigd. Hulpstuk (natuurlijk de duurste) was ovaal geworden. Hierna medewerking stroef. Schade ligt aan mij en niet aan de ventilatieshop, ook al verzorgen zij het label. Resultaat niet alles wordt vergoed. Kunt kiezen of het product verschrot wordt of retour gedtuurd. Wacht nog steeds op de retour zodat ik hem terug kan buigrn opnieuw insturen.

Goede ervaring

Bedienden beschikbaar voor alle vragen tijdverwachting voor reactie= 2 dagen We moeten alle technische vragen stellen vóór bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

snel geleverd en doet wat die moet doen

Bestellen makkelijk en snel tevens snel geleveverd en voldoet aan de verwachtingen.

Goed service

Snele reacties.

Makkelijk bestellen en snel in huis. Goede ervaring, volgende keer weer

Een duidelijke site met een goede keuze hulp

De prijs en kwaliteit zijn prima. De producten zijn goed te vinden en er is een goede tool om het juiste model te kunnen vinden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Heel snelle levering en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed advies en snelle levering

Ik werd goed geadviseerd en de box werd snel geleverd

Ik ben op een nette en snelle manier geholpen na een fout bij de verzending.

Toen ik de verzending binnenkreeg bleken er 2 verkeerde ophangbeugels bij de bestelling te zitten. Telefonisch vlotte het niet, want na 5 minuten stond ik nog 2e in de wachtrij. Ik heb de telefoon neergelegd en heb een e-mail gestuurd, waarop binnen 24 uur instructie kwam om de fout te herstellen en tegelijk werden de goede ophangbeugels opgestuurd. Prima service..

Top webshop

Snelle betrouwbaar met de juiste prijs/kwaliteit verhouding. in diverse klasse

Ik bestelde flamcorails

Het is wel niet het merk flamco, maar m.i. zeker net zo goed en voor een scherpere prijs. Snel en goed bezorgd.

Ik ben zeer tevreden over het bestellen via de webshop en de levering

snelle bestelling en levering

Artikel met kwaliteitsfoutje zonder discussie geruild

Had twee bolvormige RVS luchtroosters besteld waarvan eentje een raar roestachtig plekje vertoonde. Telefonisch gemeld, foto gestuurd en de volgende dag was het vervangproduct opgestuurd. Klasse !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima shop, koop er vaker

Nooit gedoe gehad. Prima webwinkel, zou er zo weer kopen. . 4 of vijf sterren zou ik de volgende keer geven als de bestelling helemaal was zoals ik had verwacht. Dat was alleen niet het geval. Wat komt door waarschijnlijk een verkeerde tekst in de advertentie. Heb een ventilator besteld is zowel aan gaat bij licht aan. Als dat deze naloopt. Terwijl ik verwacht had er alleen een naloop timer in zat, zoals beschreven in de advertentie tekst.

Ze hebben gedaan wat ze hadden beloofd. Op tijd leveren.

Juiste product. op tijd en vriendelijk.

Top product voor aanvaardbare prijs

Ventilatieshop geeft de mooie en betaalbare oplossing voor het uit zicht werken van de airco unit. Deze past perfect en is zelfs door een leek in mekaar te zetten. De gekozen kleur is exact dezelfde als ons schilderwerk. TOP Product!

Product voldoet prima

Een perfecte service . Klantvriendelijk,en een snelle levering van de producten.

Positief

De website biedt heel veel informatie, daardoor kon ik precies de juiste keuze maken. Hele scherpe prijzen en snel geleverd! Wat wil je nog meer? Dit is ouderwets goed!

Snel besteld en snel geleverd!

Prima apparaat.

Besteld en de volgende dag in huis. Wat wil je nog meer?

Best beoordeeld uit 2 leden

- Ventilatieshop.com | 9.2